Ēras beigas. Mani divi centi par “staķiku”

Mana mazā piezīme par Statoil zīmola pazušanu no mūsu ikdienas un nomaiņu ar Circle K ir saistīta ar.. Foursquare.

Pirms daudziem gadiem, tikko iepazīstot uz lietotāja atrašanos balstītās platformas, piefiksēju, ka tieši Satatoil DUS tīkls tajā bija atzīmēts skrupulozi precīzi un teju vai visus degvielas uzpildes punktus bija kartē iezīmējuši paši Foursquare lietotāji. Salīdzinājumam – citi DUS tīkli Foursquare (vēlāk Swarm) iečekošanās servisu platformā bija pārstāvēti par ~ 25%, vai vēlāk, izmantojot sociālo mediju platformu konsultantu pūles arī pilnībā, ka daļa no komunikācijas stratēģijas.

Un tas viss laikā, kad pirms septiņiem gadiem par datu lietojumu bija jāmaksā telekomunikāciju operatoru klientiem pašiem, dati bija pieejami daudz mazākā apjomā un arī datu plūsmu ātrumi viedtālruņos bija lēnāki. Par spīti visam – Foursquare lietotāji atzīmēja savu klātbūtni DUS, precizēja kontaktinformāciju, rakstīja ieteikumus par šo vietu kafiju, darbiniekiem, kuriem uzsaukt “hei” un visādi citādi tieši un netieši izrādīja savu lojalitāti konkrētā zīmola DUS.

Kopš Foursquare pirmsākumiem līdz maija sākumam Foursquare un Swarm platformu lietotāji kopumā Statoil DUS atzīmējušies vairākus miljonus reižu (pēdējā gada garumā 449537 reižu) un šī ir bijusi apmeklētākā “veikalu ķēde” Foursquare izpratnē Valstī.

Tagad tas būs nevis “staķiks” bet “cirsļiks” un liels jautājums vai nišas platformas kādam būs svarīgas, vai galveno komunikācijas platformu sociālo mediju platformu vidē Facebook jebkādā veidā analizēsim un vai šobrīd ir “lepnums” iečekoties un parādīt, ka gaidi rindā uz burgermaizi DUS un ne kādā stilīgā burgernīcā..